11 grudnia 2016

Co wolisz? i co teraz czytam ? :)

Hej kochani :)

Dziś mam do Was dwa pytania :) Mam nadzieję ,że pojawią się jakieś wasze odpowiedzi naktóre nie ukrywam czekam z niecierpliwością :)


Na czym wolicie czytać ?
Tradycyjnie ?- poczuć kartki mieć swoją książkę :)? CZy może wolicie czytnik e-book ?

Drugie pytanie lubicie czytać książki polskich autorów czy bardziej zagranicznych ?

Ja przed kilka lat czytałam książki w tradycyjny sposób :) Bardzo to lubiłam i dalej lubię:)
Ale tak jest małe ale od jakiś dwóch lat zaczęłam czytać książki na czytać książki na czytniku który dostałam w prezencie na początku owszem jakoś nie widziało mi się takie rozwiązanie na czytanie bo o jednak nie książka nie można poczuć tych stron ;) Ale z czasem poprostu zakochałam się w czytniku! <3 Tyle książek w jednym miejscu i to w chwile nie trzeba czekać jest bardzo dużo miejsca na wszystkie ulubione książki :) Choć to nie tradycyjna książka bardzo polubiłam takie rozwiązanie i przeważnie czytam na czytniku choć czasami zdarzy mi się siegnąć po książkę :)

A jakie jest wasze zdanie jestem bardzo ciekawe piszcie piszcie czekam!!! :) Kochani :)

Co do książek napisanych przez polskich pisarzy to jestem jak najbardziej za ! Właśnie jestem w trakcie czytania takiej :) Nie długo napiszę recenzje :) A czytam " JAK POWIETRZE"  Agata Czykierda-Grabowska
Jest to książka z serii new adult pierwsza książka tej serii po polsku . Bardzo lubię książki tego
 gatunku.


  Zwykła dziewczyna, zwykły chłopak, niezwykła miłość.

Niektórym może się wydawać, że Oliwii niczego nie brakuje – przystojny chłopak, świetne studia, wieczory spędzane w warszawskich klubach. Ale gdy los stawia na jej drodze Dominika, w jego bursztynowych oczach dziewczyna dostrzega coś, czego nie dał jej wcześniej nikt inny.
Dominik mieszka w obskurnej kamienicy na Pradze i musi zajmować się młodszym rodzeństwem. W jego życiu nie ma miejsca na rozrywki ani nawet na marzenia.
Choć pochodzą z dwóch różnych światów, wkrótce okazuje się, że nie mogą bez siebie żyć. On przynosi jej długo oczekiwany spokój, ona jest dla niego jak powietrze.

Ale czy taka miłość ma szanse przetrwać?

Czy Dominik potrafi odciąć się od bolesnej przeszłości?

Czy da się żyć bez powietrza?

źródło opisu: http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,9608,Jak-powietrze


A czy mi się spodobała ta książka ? Wkrótce moja recenzja tek książki :) 

POzdrawiam :)



   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteś tu proszę zostaw komentarz po sobie :)